A WizzAir Párizsban hagyott utasokat, csak órákkal a gép tervezett indulása után mondták meg nekik, hogy nem indulnak Budapest felé.

Nincs szállás

Órákig hitegették a WizzAir párizsi járatának utasait azzal, hogy bár nem indul a gép, de szállást azért kapnak. Nem kaptak – erősítette meg a Blikknek egy utas.

Egyre később

A gép délután 8 körül indult volna, de folyamatosan csúszott a start, hogy este 10 körül közölják, le is út, fel is út, el kell hagyni a reülőteret.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Konferenciáról jött volna haza

A lapnak egy Orsolya nevű nő mesélte el a kálváriát. Eszerint az elején minden rendben ment, bár fél öt körül, mikor az Orlyra – erről a párizsi reptérről indul volna járat – tartottunk, jött egy sms, hogy egy órát csúszik az indulás.

Még becsekkoltatták őket

Aztán becsekkoltunk – fűzte tovább a szót Orsolya, viszont onnantól óránként kaptunk üzenetet, hogy a járat újabb órát csúszik. Este 20 óra után a táblára már ki sem volt írva a gép, más járatok utasait csekkoltatták be folyamatosan.

Közlemény

Állítólag a WizzAir azért halmozott fel késéseket, mert a légiirányítás munkaerőhiánnyal küzd. Viszont az utasok kárát a WizzAir megtéríti és a tegnap este az Orly-n történtek tisztázására vizsgálatot is indítanak.

Szemelvények a kacifántos közleményből

„A légiirányításnál jelentkező személyzethiány miatt járataink késéseket halmoztak fel, emiatt az utolsó, párizsi járattal már nem tudtak visszaindulni kollégáink a repülőtér bezárása előtt.”

A Wizz Air sajnálja

„Járattörlés esetében a helyszínen utasainkról egy velünk szerződésben álló cég gondoskodik, melynek feladata az utasok megfelelő ellátása. A cikkben említett helyzetet kivizsgáljuk és ha a velünk szerződésben álló cég oldaláról bármilyen mulasztás történt, megtesszük a szükséges lépéseket”.

Ezt ajánlották

A járat törlése kapcsán utasaink számára többféle lehetőséget is felkínáltunk, beleértve a Wizz Air alternatív járatait, a jegyár teljes visszatérítését, vagy annak 120%-os jóváírását az utas WIZZ számláján – utóbbiak esetében azon vagyunk, hogy minden kérést legkésőbb egy héten belül feldolgozzunk. A járattörlésből fakadó károkat a Wizz Air megtéríti, emellett érintett utasaink a visszatérítésen felül a jogszabályban meghatározott kártérítési összeg megfizetését is igényelhetik, amelyhez a kérelmet a wizzair.com weboldalon nyújthatják be.”

A kormány hadban áll egy másik fapadossal

A Ryanair áthárította az utasokra a kormány 3900 forintos különadóját, amelyről a szakminiszter azt állította, hogy nem lehetséges. Azt ügy részleteit itt írtuk meg.