Kedd este Rákospalota-Újpest állomáson meghibásodott a biztosítóberendezés. A helyreállításig a Budapest–Vác–Szob és a Budapest–Veresegyház–Vác vonalon késesekre, hosszabb eljutási időre és járatkimaradásokra kell számítani.
Ezek a vonatok fixen kimaradnak
A MÁV közlése szerint a Z70-es vonatok Vácig S70-es vonatként közlekednek, Váctól előreláthatólag 25 perc késéssel közlekednek tovább. A Nyugati pályaudvarról 19:34-kor Vácra induló G71-es vonat nem közlekedik, valamint a Nyugati pályaudvarról 19:39-kor Szobra induló G70-es vonat sem közlekedik. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
De ezen túl is lehet változás
A MÁVINFORM szerint ráadásul a meghirdetett változásoktól eltérések előfordulhatnak. Az egyes közlekedő vonatokról további tájékoztatás a Vonatinfó térképen, és a MÁV applikációban érhető el.
Tegnapi MÁV-probléma
Ahogy tegnap írtunk róla, hiába harangozta be a MÁV, nem jöttek be a Siemens mozdonyok. A vasúttársaság, miután elindította az első szerelvényt, pár óra múlva már le is állt. Nem ez az első eset, hogy a MÁV teljes csődöt jelent, az elmúlt hetekben botrányos a Lázár János tárcája alá tartozó társaság működése.
Megállt a vonat
A közösségi médiában kezdtek terjedni azok a felvételek, amelyek szerint Kőbánya-Kispesten vesztegel a MÁV által hétfőn bejelentett és üzembe helyezett Siemens Eurospinter mozdony. A mozdony egyike annak a tizenöt új mozdonynak, amelyet a MÁV bérel. A közösségi médiában olyan információk kezdtek terjedni, amely szerint az új mozdony 17 éves, 3 millió kilométer van benne, és már az első útján, a sajtóátadó után lerobbant Kőbánya-Kispesten, és most is ott vesztegel.
A MÁV közleménye
Az ügyben a MÁV sajtóosztálya azt írta, hogy a vonat tényleg a Kőbánya-Kispest vasútállomáson áll. Közleményükből kiderült, hogy a mozdonynak feltehetően nincs komolyabb baja, de a hozzá tartozó szerelvényen ajtóvezérlési hiba lépett fel. Ezért nem tudja folytatni az útját.
Végre elindultak
„A Tokaj IC-n ajtóvezérlési hiba lépett fel Kőbánya-Kispest állomáson. A helyszínen elhárítottuk a hibát, és a szerelvény folytatta az útját. A Nyugati pályaudvarról 15:23-kor Záhony felé induló Nyírség-Kraszna InterCityben a tervezettnek megfelelően közlekedik” – írta nemrég a MÁV.
Büszkék voltak arra, hogy elindult
Biber Anett, a MÁV szóvivője, levezette, hogy miután a vonat megtette útját Miskolcon, Nyíregyházán, Debrecenen és Szolnokon át, várhatóan 13 óra 37 perckor érkezik vissza a Nyugati pályaudvarra, majd 15 óra 23-kor indul el Záhonyba.
Dicsekedett a MÁV
„Fontos nap a mai a vasúttársaság számára, merthogy elindult utasokkal együtt az első olyan vonatunk, amelyet a Siemens Eurosprinter mozdonya vontat. Ez a mozdony az egyik abból a tizenötből, amelyet a MÁV-Volán Csoport újonnan bérel” – számolt be hétfőn reggel egy videóban az új, arculatra alakított mozdonyról Biber Anett, a MÁV szóvivője a Facebookon.
Elindult, de minek?
Biber Anett ezután közölte, hogy miután a vonat megtette útját Miskolcon, Nyíregyházán, Debrecenen és Szolnokon át, várhatóan 13 óra 37 perckor érkezik vissza a Nyugati pályaudvarra, majd 15 óra 23-kor indul el Záhonyba.
Már nem érkezett vissza
A vonat azonban nem érkezett vissza időben a Nyugati pályaudvarra, a mozdony lerobbant Kőbánya-Kispest állomáson, ahol a tervezett 1 perces várakozás helyett 35 percet vesztegelt. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Kiemelt kép: illusztráció