Kedd este Rákospalota-Újpest állomáson meghibásodott a biztosítóberendezés. A helyreállításig a Budapest–Vác–Szob és a Budapest–Veresegyház–Vác vonalon késesekre, hosszabb eljutási időre és járatkimaradásokra kell számítani. 

Ezek a vonatok fixen kimaradnak

A MÁV közlése szerint a Z70-es vonatok Vácig S70-es vonatként közlekednek, Váctól előreláthatólag 25 perc késéssel közlekednek tovább. A Nyugati pályaudvarról 19:34-kor Vácra induló G71-es vonat nem közlekedik, valamint a Nyugati pályaudvarról 19:39-kor Szobra induló G70-es vonat sem közlekedik. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

De ezen túl is lehet változás

A MÁVINFORM szerint ráadásul a meghirdetett változásoktól eltérések előfordulhatnak. Az egyes közlekedő vonatokról további tájékoztatás a Vonatinfó térképen, és a MÁV applikációban érhető el.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Tegnapi MÁV-probléma

Ahogy tegnap írtunk róla, hiába harangozta be a MÁV, nem jöttek be a Siemens mozdonyok. A vasúttársaság, miután elindította az első szerelvényt, pár óra múlva már le is állt. Nem ez az első eset, hogy a MÁV teljes csődöt jelent, az elmúlt hetekben botrányos a Lázár János tárcája alá tartozó társaság működése.

Megállt a vonat

A közösségi médiában kezdtek terjedni azok a felvételek, amelyek  szerint Kőbánya-Kispesten vesztegel a MÁV által hétfőn bejelentett és üzembe helyezett Siemens Eurospinter mozdony. A mozdony egyike annak a tizenöt új mozdonynak, amelyet a MÁV bérel. A közösségi médiában olyan információk kezdtek terjedni, amely szerint az új mozdony 17 éves, 3 millió kilométer van benne, és már az első útján, a sajtóátadó után lerobbant Kőbánya-Kispesten, és most is ott vesztegel.

A MÁV közleménye

Az ügyben a MÁV sajtóosztálya azt írta, hogy a vonat tényleg a Kőbánya-Kispest vasútállomáson áll. Közleményükből kiderült, hogy a mozdonynak feltehetően nincs komolyabb baja, de a hozzá tartozó szerelvényen ajtóvezérlési hiba lépett fel. Ezért nem tudja folytatni az útját. 

Végre elindultak

„A Tokaj IC-n ajtóvezérlési hiba lépett fel Kőbánya-Kispest állomáson. A helyszínen elhárítottuk a hibát, és a szerelvény folytatta az útját. A Nyugati pályaudvarról 15:23-kor Záhony felé induló Nyírség-Kraszna InterCityben a tervezettnek megfelelően közlekedik” – írta nemrég a MÁV.

Büszkék voltak arra, hogy elindult

Biber Anett, a MÁV szóvivője, levezette, hogy miután a vonat megtette útját Miskolcon, Nyíregyházán, Debrecenen és Szolnokon át, várhatóan 13 óra 37 perckor érkezik vissza a Nyugati pályaudvarra, majd 15 óra 23-kor indul el Záhonyba.

Dicsekedett a MÁV

„Fontos nap a mai a vasúttársaság számára, merthogy elindult utasokkal együtt az első olyan vonatunk, amelyet a Siemens Eurosprinter mozdonya vontat. Ez a mozdony az egyik abból a tizenötből, amelyet a MÁV-Volán Csoport újonnan bérel” – számolt be hétfőn reggel egy videóban az új, arculatra alakított mozdonyról Biber Anett, a MÁV szóvivője a Facebookon.

Elindult, de minek?

Biber Anett ezután közölte, hogy miután a vonat megtette útját Miskolcon, Nyíregyházán, Debrecenen és Szolnokon át, várhatóan 13 óra 37 perckor érkezik vissza a Nyugati pályaudvarra, majd 15 óra 23-kor indul el Záhonyba.

Már nem érkezett vissza

A vonat azonban nem érkezett vissza időben a Nyugati pályaudvarra, a mozdony lerobbant Kőbánya-Kispest állomáson, ahol a tervezett 1 perces várakozás helyett 35 percet vesztegelt.  A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: illusztráció