A gördülékeny bankkártya-elfogadás napjainkban már természetes igénye a vásárlóknak, így a vállalkozásoknak is igazodniuk kell ehhez a követelményhez. Ehhez azonban olyan szolgáltatót kell találniuk, aki modern eszközökkel és stabil háttérrel biztosítja a jó minőségű szolgáltatást.

A BizPay kínálta bankkártya-elfogadási szolgáltatások mögött a Worldline vállalat áll, amelynek a cég minősített, hivatalos partnere. Így ha az asztali (LAN-on) terminált vagy a mobil terminált, az E-Commerce, a Linkpayment vagy a Tap on Mobile alkalmazást veszed igénybe, megbízható működést fogsz tapasztalni.  

Milyen előnyökkel jár egy minőségi szolgáltatás?

  • A minőségi bankkártya-elfogadás jó ügyfélélményt biztosít, hiszen a vásárlók gyorsan, biztonságosan és zökkenőmentesen tudnak online módon fizetni az üzletedben.
  • Az ügyfelek pozitív tapasztalata növelni fogja a forgalmadat, hiszen az elégedett vásárlóból visszatérő vásárló lesz. A hiteles vállalkozás iránt növekszik a vásárlói bizalom, bővülnek az üzleti kapcsolatok. 
  • A kiemelkedő szolgáltatás által versenyképessé válsz, és kiemelkedhetsz a versenytársaid közül.

Mire figyelj a szolgáltatás kiválasztása során?

Amikor szolgáltatást választasz, fontos, hogy több cégtől kérj árajánlatot. Ezeket az ajánlatokat érdemes összehasonlítani. Az összehasonlítás során nemcsak az árak, hanem a szerződési feltételek és az ügyféltámogatás is fontos szempontok. Ha az árakat nézed, kérdezz rá a tranzakciós díjakra, a havi vagy éves díjakra és a szerződéses kötelezettségekre. Vizsgáld meg a technológiai lehetőségeket, és vesd össze a vállalkozásod igényeivel. A szerződés megkötése előtt érdemes áttekinteni a szerződési feltételeket, például a felmondási időt és az egyéb feltételeket. 

Az ügyfélszolgálat azonnal megoldja a gondokat

Amikor egy szolgáltatás nem működik, természetes, hogy az ügyfélszolgálathoz fordulsz a probléma megoldása érdekében. Sok szolgáltatónál azonban azt a választ kapja az ügyfél, hogy a karbantartó kollégák leterheltek, nagyon sok ügyfélhez kell kimenniük, és várni kell türelemmel, amíg az üzletedbe ki tudnak menni. 

Csak közben a világ nem áll meg, a vevők továbbra is szeretnének online fizetni, bankkártyával, okostelefonnal, okosórával. S amíg a technikusok megoldják a problémát, nagyon sok vevőt veszíthetsz el. Ezért érdemes olyan bankkártya-elfogadási szolgáltatót választanod, ahol az ügyfélszolgálat szakemberei a hét minden napján 0-24 óráig a rendelkezésedre állnak, és gyorsan orvosolni tudják a helyzetet.

Az elszámolások és kimutatások elérésének ideje és módja sem mindegy, hiszen ezeken tudod nyomon követni a tranzakciókat, tehát ezt is vedd figyelembe, amikor szolgáltatót választasz.

A bankkártya-elfogadás ma már alapvető követelmény a vállalkozásod számára, csak meg kell találni azt a szolgáltatót, aki a számodra is optimális feltételeket kínál.

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő: bizpay.hu

Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek egy hónapig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát.