Új le- és felhajtó ágakat terveznek az M0 csomópontjánál Szigetszentmiklós térségében. A NIF már keresi a csomópont le- és felhajtó ágainak tervezőjét és kivitelezőjét.
Itt lesz pontosan
A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. az uniós közbeszerzési közlönyben megjelentette az M0 autóút és az 5103 jelű összekötő út csomópont fejlesztéséről szóló ajánlati felhívást. A nyertes ajánlattevő feladata a csomópont déli oldalán az autópálya jobb pályájának a különszintű csomópont lehajtó és felhajtó ágának megvalósítása, és kapcsolatának kialakítása az 5103. jelű úttal.
Méret a lényeg
A lehajtó ág 223 méter, a felhajtó ág 257 méter hosszan biztosítja majd az M0 és az 5103. jelű út közötti kapcsolatot – írja a Magyar Építők.
Lényegében lesz még egy sáv
Az M0 autóúton a halásztelki és szigetszentmiklósi csomópont között megközelítőleg 2,5 kilométer hosszon az útpályán a három forgalmi sáv és üzemi sáv helyett, három forgalmi sáv és gyűjtő-elosztó sávot alakítanak ki a meglévő burkolatszélességen. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Egy turbó körforgalmat is kialakítanak
A Leshegy utcától déli irányban egy visszafordulást is biztosító kétsávos turbó körforgalmat alakítanak ki. Az 5103. jelű úton a beavatkozás hossza megközelítőleg 959 méter. A tervek szerint pályakorrekciói is megvalósul.
Egyéb munkák is lesznek
A projektben elvégzik a szükséges közműkiváltásokat, továbbá változtatható jelzésképű táblákat helyeznek el az M0 autóút szelvényeiben lévő portálszerkezeteken. A fentieken túl forgalomszámláló hurkot is telepítenek a csomópont északi és déli le- és felhajtó ágaiban.
Két éve hatalmas építkezések voltak már itt
Hatalmas tűz volt a településen
Tűz ütött ki egy szigetszentmiklósi panzió wellness-részlegében szombat este, több embert kimenekítettek az épületből. A tüzet este 11 órára eloltották – számolt be a Kékvillogó.hu.
10 ember volt bajban
A tűzzel-füsttel érintett területről két embert hoztak ki, és átadták őket a mentőknek, míg a tűzzel nem érintett részből nyolc embert menekítettek ki.