A hitel a gazdaság egyik fontos mozgatórugója, mégis sokan tartózkodnak a hitelfelvételtől, pláne céges formában. Ennek hátterében gyakran meglepő ok áll: az ügyintézési procedúra bonyolultságától való félelem.

Bár megoldani nem tudjuk senki helyett a folyamatot, cikkünkben az ArteusCredit tanácsadói részletes beszámolót adnak a hiteligénylés lépéseiről, továbbá bemutatjuk azt is, hogy milyen előnyökkel járhat tanácsadói segítséget kérni egy ilyen lépéshez.

Hitelfelvétel tanácsadóval: miért előnyösebb, mint a hagyományos megoldás?

A hiteligénylés valóban nem egy egyszerű folyamat, pláne, ha nem igazán vagyunk jártasak a folyamatban. Ilyenkor könnyű elveszni a papírtengerben, feszültséget okozhat a sok nehezen érthető irat, és sokszor a beszerzendő adatok listája is végtelenül bonyolultnak tűnik.

A jó hír az, hogy a tanácsadói támogatás által sokat könnyíthetünk a helyzetünkön. A szakemberek átvállalják a papírmunkát, segítséget és tanácsot nyújtanak a különféle dokumentumok beszerzésében, továbbá elmagyarázzák a legfontosabb tudnivalókat is, így biztosan a birtokunkba kerül minden lényeges információ.

Íme a hiteligénylés legfontosabb lépései

Az alábbiakban röviden összefoglaljuk, milyen lépésekre számíthat, ha tanácsadói segítséggel szeretne hitelt igényelni.

  1. Kapcsolatfelvétel és tájékozódás: nem gond, ha még nem tudja pontosan, milyen hitelterméket keres. A kapcsolatfelvételt követően a tanácsadók részletes tájékoztatást adnak a lehetőségekről.
  2. Előszűrés: a szakemberek végeznek egy előszűrést, melynek lényege, hogy megnézzék, alkalmas lehet-e a hiteligénylésre. Ez maximum 2 napot vesz igénybe.
  3. Személyes találkozó: a sikeres előszűrést követően egy találkozó keretein belül bemutathatja céljait, igényeit és lehetőségeit részletesen a tanácsadóknak, hogy a lehető legjobb megoldást kaphassa az együttműködés végén.
  4. Előzetes hitelbírálat: az összegyűjtött dokumentumok alapján végeznek egy előzetes bírálatot, mely remekül előrevetíti, milyen esélyekkel vághatunk bele a procedúrába.
  5. Hiteldokumentáció összeállítása: amennyiben pozitív elbírálást kapott az előző lépésben, megkezdődhet a tényleges papírcsomag összeállítása és a kérelem beadása.
  6. Hiteldöntés: az előzőekben leadott dokumentáció alapján megszülethet a döntés. Erről, és sikeres bírálat esetén a szerződéskötés feltételeiről részletes tájékoztatást kap.
  7. Szerződéskötés: közjegyző előtt történik a hitelfelvételi szerződés aláírása.
  8. Folyósítás: az utolsó lépés a folyósítás feltételeinek megteremtése, ezt követően pedig megtörténhet a felvett összeg átutalása.

Nem is olyan bonyolult, ugye?

Mint látható, a céges hitel felvétele egyáltalán nem olyan szörnyű, mint amilyennek elsőre látszik.

Ha fél attól, hogy hogyan fogja kiválasztani a legkedvezőbb opciót, és hogyan intézi majd el a szükséges lépéseket, akkor menjen inkább biztosra, és kérje képzett szakemberek segítségét!


Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő az arteuscredit.com oldalt működtető cég.