Milyen úton és módon emelhető új szintre az ajánlatok utánkövetése úgy, hogy felhasználóbarát CRM rendszert vezetünk be cégen belül, ebből a megfontolásból? A cikkből kiderül a válasz, és azt is megtudhatod, hogy miért jó a marketing automatizálás.

Vagyis mutatunk néhány gyakorlati példát annak a megvalósításához, hogy praktikus CRM szoftvert beépítve a cég mindennapi működésébe, hogyan léptethető magasabb szintre az értékesítés.

Amiért asztalon hagyott pénz nem utánkövetni a kiküldött ajánlatokat

Az értékesítés egyik fontos sajátossága, hogy a vevők nem feltétlenül döntenek egy ajánlat sorsáról azon nyomban. Ezzel együtt meglehetősen gyakori, hogy a kezdetben nyerőnek gondolt érdeklődés később nemleges válaszba fordul. Pláne akkor, ha a kiküldött ajánlat mellé nem társul megfelelő utánkövetés, azaz ha nincsenek kezelve a felmerülő kifogások vagy ellenvetések, ha nincs aki kezelje a bizonytalanságot, ha a kliens nem tapasztalja a megfelelő törődést.

Pontosan emiatt a potenciális veszteség miatt esszenciális kérdés cégen belül kidolgozni az utánkövetés hatékony menetét. Természetesen modern CRM rendszerrel ez sokkal könnyebb.

Miként segít a modern CRM rendszer a hatékony utánkövetésben?

Tegyük fel, hogy a sales munkatárs távollétében az őt helyettesítő kolléga hívja fel az egyik legnagyobb potenciális vevőt. A sales folyamat sikeres lezárásához bizony szüksége lehet minden előzményre, ami a tárgyalás korábbi szakaszaiban felmerült.

Pontosan itt jön képbe a CRM rendszer rendelkezésre állásának hozzáadott értéke, hiszen így minden szükséges információ lehívható pár kattintással. Sőt, az emlékeztető funkciónak hála, az sem merül feledésbe, hogy melyik ügyféllel mikorra is van lebeszélt időpont.

Sőt, a marketing automatizálás eszközeként a CRM rendszer, mint amilyen a MiniCRM,  még magasabb szinten is segíthet az ajánlatok utánkövetésében. Rögvest kitérünk arra is, mire gondolunk pontosan.

Fontos, hogy a CRM segítségével még magasabb szintre emelhető az utánkövetés

Reális opciónak bizonyulhat az is, hogy az értékesítés hatékonyságának érdekében az utánkövetés egyes folyamatai automatizált formában működjenek. A CRM rendszerek modern változatainak segítségével ez gond nélkül kivitelezhető.

Nem kell hozzá más, mint leülni és kitalálni a folyamat menetét, majd bevinni úgymond ezt a szoftverbe. Ennek köszönhetően a kiküldött ajánlat után példának okáért 5 munkanappal automatikusan kimehet egy emlékeztető email. Sőt, még tovább is lehet gondolni ezt a fajta automatizált utánkövetést. Akár egy-egy upsell ajánlat beépítésével, vagy pedig a vásárlói visszajelzések kérésére vonatkozó kérdőívek kiküldésével.

Valóban egészen új szintre helyezhető az ajánlatok utánkövetése CRM rendszer segítségével, s nagymértékben hozzájárulhatunk alkalmazásával a sales hatékonyság növeléséhez.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos mérések szerint a BudaPestkörnyéke.hu hírportált a forgalmas napokon 340.000 ember olvassa!