A márkaépítés egyik leghatékonyabb módja, ha különféle kiállításokon, expókon, vásárokon veszünk részt. Azzal, hogy megmutatjuk magunkat ezeken a helyszíneken és eseményeken, számos új vásárlót vagy potenciális üzleti partnert tudunk elérni, ráadásul kapcsolatépítésre is megfelelő. 

Különféle reklámeszközök alkalmazásával pedig még sikeresebbek lehetünk!

Ezért érdemes bemutatkozni a rendezvényeken

Számos vállalkozás – különösen a frissen alakult cégek – ódzkodnak attól, hogy megjelenjenek ország-világ előtt, bemutassák a termékeiket, szolgáltatásaikat. Pedig annak, ha időről időre részt veszünk szakmai kiállításokon és vásárokon, számos előnye van. 

A leglényegesebb, hogy szemtől szembe találkozhatunk a leendő vagy a már meglévő vásárlóinkkal. Megszólíthatjuk őket, hatást gyakorolhatunk rájuk és elérhetjük, hogy megjegyezzenek minket. Pláne akkor, ha alkalmazzuk a Molino24 reklámdekorációs webshopban kapható displayek, reklámeszközök valamelyikét. 

Az említett eseményeken való részvétel kiváló lehetőség arra is, hogy akár az egyszerű beszélgetéseken keresztül mini (nyilvánvalóan nem reprezentatív) piackutatást végezzünk. Hiszen így megismerhetjük a vásárlóinkat, a szokásaikat, valamint felderíthetjük a fejlesztendő, javítandó területeket is. 

Nagy valószínűséggel egy expón találkozhatunk a konkurenciával, akikkel kapcsolatban ugyancsak tapasztalatokra tehetünk szert. A kiállításokon való megjelenés remek alkalom a tapasztalatcserére, lehetőséget jelent új termékek, technikák megismerésére, amelyeket aztán akár saját vállalkozásunkban is kamatoztathatunk. 

Tűnjünk ki a tömegből displayreklámeszközökkel

Annak érdekében, hogy ne vegyüljünk el a kiállítók között, jelenítsük meg cégünk arculatát erre szolgáló reklámeszközökkel. Jó választás lehet egy molinó, egy roll-up, a különféle pultok és a megállítótáblák is. 

Még a kiállítás előtt bizonyosodjunk meg róla, milyen feltételek lesznek biztosítottak a szervező által, és melyekről szükséges nekünk gondoskodni. Jó, ha tudjuk, mely cégek vesznek majd körül minket, így ehhez tudjuk igazítani a megjelenést. Ha lehetséges, a szervezőtől kérjünk látványtervet is. Ezáltal könnyebben meg tudjuk majd tervezni, hogy pontosan hová kerüljenek az egyes designelemek. 

A displayreklámeszközök óriási előnye, hogy nem csak egyszer használatosak. Más alkalmakkor is a rendelkezésünkre állnak majd, a nyomatok cseréjével pedig mindig aktualizálhatjuk őket. 

Mielőtt kiállításra, expóra vagy vásárra megyünk, mindenképpen gondoskodjunk a szükséges reklámeszközök megvételéről, hiszen a megjelenés ezeken az eseményeken is kiemelten fontos. A termékek beszerzése során érdemes tapasztalt displayeszközgyártóhoz fordulni, aki szakértelmének hála sok hasznos tanáccsal tud ellátni. 


Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a molino24.hu oldalt működtető cég.