A covid idején rengeteg webshopot hoztak létre hazánkban, amelyek közül meglehetősen sokan talpon is maradtak. Ennek köszönhetően egyre nagyobb reklámzajjal kell számolnunk, ami nemcsak a hirdetési költségek növekedésével jár, hanem a márkánk népszerűsítésének nehézségét is magával hozta.

A logózott ragasztószalag a Webmaxx kínálatában igen jó példa arra, hogy milyen apró részletekre is érdemes figyelnünk, amikor márkaépítésről beszélünk.

Fontos az egyedi és stílusos márkakép

Ahhoz, hogy hitelesek lehessünk vásárlóink szemében, professzionális arculatra van szükségünk. A márkaépítést érdemes kiemelni, hiszen egy megbízható vállalkozás könnyebben nyeri el a vásárló lojalitását, így könnyebb márkahűséget kialakítani és visszatérő vásárlókat megnyerni. Elvégre tudjuk, hogy a visszatérő vásárlónál nincs költséghatékonyabban megfogható és jobb vásárlóerő.

A márkák arca az, amellyel egy termék kiszállításakor a vásárló először találkozik. Milyen a csomagolás? Egyedi, logózott címkével ellátott vagy olyan, mint a többi tucat webshop csomagolása? Ez nagyban meghatározza az első benyomás hatására kialakult képet a vállalkozásunkról. Törekedjünk hát arra, hogy már a csomagolást is próbáljuk a lehető leginkább egyedivé és figyelemfelkeltővé tenni, például logózott ragasztószalaggal és saját márkánk jelzésével ellátott címkével.

A színvilág sem mindegy

A logónkat, a weboldalunkat és minden reklámfelületen megjelenő hirdetésünket a cég arculattervezésekor egységesre kreáljuk. A színvilág és a logónk pontosan azt a hangulatot, stílust és mondanivalót tükrözze, amelyet szeretnénk, ha a vásárlók cégünkhöz kapcsolnának.

A webshopunk nem pusztán arra való, hogy a legfontosabb információkat közöljük a látogatókkal és termékeket adjunk el. Arra is szolgál, hogy a látogatók képet kapjanak a cég kultúrájáról, filozófiájáról és történetéről is. Ezek ugyanis megbízhatóságról és profizmusról árulkodnak, amelyet nagyon sokan keresnek, hiszen szívesebben rendelnek egy olyan vállalkozástól, amely felé már egy alapvető bizalmat tudnak megelőlegezni.

Emeljük ki a termékeink tulajdonságát!

Ha a termékünk egyedi vagy sokban eltér a konkurenciánk által forgalmazott termékektől, emeljük ezt ki jól láthatóan és kommunikáljuk egyértelműen a vásárlóink felé. Ezt akár a termékekre ragasztott címkékkel is megtehetjük, de a webshopunkban is tüntessük fel. Ez segít a látogatókat vásárlókká konvertálni, mert megértik, hogy a mi termékünk mitől és miben jobb, illetve miért magasabb színvonalú, mint a versenytársainknál kapható árucikkek.

Megfelelő tartalommarketing-stratégia

Az internet világában a social media sem elhanyagolható felület. Fordítsunk kellő figyelmet a megfelelő marketingstratégia kialakítására. Fontos, hogy jó minőségű és rendszeres posztokat tegyünk közzé, amelyben márkánk kiválóságát hirdetjük akár közvetve, akár közvetlenül. 

Ha ezekre a tippekre odafigyelünk, sokat tehetünk azért, hogy webshopunk kiemelkedjen a versenytársak közül.


Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a webmaxx.hu oldalt működtető cég.