Munkavállalóként sem egyszerű az élet, de munkáltatóként rengeteg adminisztrációs kihívással kell szembenézned! Ott vannak a munkaszerződések, a titoktartásra vonatkozó szabályozások, s egyértelműen nem könnyíti meg a dolgodat az, hogy a különféle GDPR előírások és gyakorlatok betartása is a válladra rakott terhek súlyát növeli.

Árnyalja a képet, hogy egyáltalán nem könnyű a folyton változó jogszabályokkal és törvényi keretekkel minden pillanatban maximálisan képben lenni, éppen ez az oka, hogy rendszeres jogi tanácsadásra is szükséged lehet.

A megoldás

Mára már megszületett a valódi válasz arra, hogy könnyebbé váljanak az adminisztrációs terhek, amelyek a munkáltatókra nehezednek. A KRS Ügyvédi Iroda megalkotott egy online jogi ügyintézésre szolgáló rendszert. Az eKRS rendszerében a munkaügyek témakörét, a munkaszerződések és a titoktartási megállapodások kérdéseit, valamint a KKV adatvédelmi csomagokat is megtalálhatjuk.

Ezenfelül számos cégjogi ügyintézés is elérhető a felületen keresztül, valóban meggyorsítva és hatékonyabbá téve azokat az ügymeneteket, amelyek nem igénylik a speciális, egyéni, személyes jogi konzultációt.

Miért előnyös megoldás az online ügyintézés?

Az online ügyintézéssel elkerülhető a hosszas időpont-egyeztetés, és nem fog akadályokat gördíteni az utunkba az, hogy nem találjuk a megfelelő időpontot a konzultációra. 

Az online forma mindenki számára kényelmes, gyors, hatékony, s rengeteg időt megspóroló ügyintézési forma, amelynek a Covid-19 okozta járványügyi körülmények között még inkább értékelhetjük az előnyeit. Az elektronikus forma ugyanis lehetővé teszi az utazással és a személyes találkozással járó kontaktusok kiiktatását is.

Miért kényelmes megoldás az eKRS?

Az egyik oka annak, hogy rendkívül kényelmesnek fogjuk találni az online felületen történő ügyintézést, az az, hogy ki sem kell hozzá mozdulnunk az irodából, vagy akár az otthonunkból sem. 

Ugyanakkor azért is komfortos megoldás, mert nem okoz fennakadást az sem, ha egyes részletek nincsenek meg abban a pillanatban, amikor a szerződést kötnénk. Az elektronikus rendszer ugyanis biztosítja számunkra azt, hogy pontosan ugyanott folytassuk a folyamatot akkor, amikor rendelkezünk a szükséges adatokkal, ahol abbahagytuk, így az ilyen típusú problémák sem okoznak nehézséget többé. 

Végül pedig a munkáltató kényelmét fokozza, illetve a dolgát jelentősen megkönnyíti, hogy az iratok és dokumentumok tárolására magában a rendszerben is lehetőség van, hiszen bármikor lehívhatóak a szerződések és más, itt készült iratok. Természetesen letöltésre, valamint nyomtatásra szintén lehetőség van.

Szabályos dokumentumok, könnyedén

Az elektronikus jogi ügyintézés által a szabályoknak és törvényeknek egyaránt megfelelő, teljes értékű jogi dokumentumot kapunk, amely az automatizált folyamatoknak köszönhetően a személyes jogi konzultáció árának töredékéért érhető el. 

Cégjogi ügyeinket és munkaszerződéseinket gyorsan, egyszerűen és rendkívül kedvező áron rendezhetjük, miközben megfelelünk a jogszabályoknak is.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos mérések szerint a BudaPestkörnyéke.hu hírportált a forgalmas napokon 340.000 ember olvassa!