A magyarországi vásárlók az árháború közepette nem éppen ilyen akcióra számítottak a vásárlók a német diszkontlánctól.
Környezettudatosságra nevelés
Csökkenő árak ide, csábító akciók oda, a hazai piac egyik meghatározó szereplője most egészen különleges módját választotta a lakosság környezettudatosságra nevelésének. A kérdés csak az, hogy ebben mennyire lesznek partnerek a vásárlók. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Fizetős lesz a parkolás
Szombathely lakói egy újszerű kereskedelmi megközelítés tesztalanyaivá váltak. A Penny Market a Körmendi úti áruház esetében az Ugytudjuk információi szerint bevezeti a fizetős parkolást.
Nem példa nélküli
Az eset nem példa nélküli, de ettől még biztosan sokaknál kiveri a biztosítékot. A szintén Szombathelyen található, Hunyadi úti Lidl esetében már a tavalyi év decemberében hasonló intézkedésre szánták el magukat.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Foglalták a helyüket
A Penny még nem kommentálta a változást, de jó eséllyel azért döntöttek a sokak számára furcsának ható változás mellett, mert az áruház parkolóját több olyan vásárló is használja, aki a szomszédos bevásárlóközpontba tér be, így pedig foglalják a helyet a német diszkontlánc látogatóitól, ráadásul bevételt sem termelnek.
Csak az első óra ingyenes
A beküldött olvasói fotók alapján az első óra továbbra is ingyenes lesz, a második óra 2500 forintba kerül, míg a 2 óránál hosszabb parkolóhasználat esetén már 5000 forinttal lesz könnyebb a pénztárcánk.
Egyedi döntés vagy tesztüzem?
Arról még nincs információ, hogy ez csak egyedi döntés lenne, vagy pedig mondhatni tesztüzemként az intézkedés szélesebb körű bevezetését készíti elő. Mindenesetre kíváncsian várjuk a további fejleményeket, írta meg a promotions.hu.
Komoly az árverseny
A BudaPestkörnyéke.hu többször is írt arról, hogy az üzletláncok egymást túlszárnyalva próbálják lejjebb vinni különböző termékek árát. Februárban a vaj volt porondon, három nagy név is közölte a szándékát a vaj árának csökkentésére, amire jó okuk van.
Beindult a csökkenés
Az Aldi február 6-án 20 százalékos csökkentést jelentett be két import sajátmárkás és egy magyar beszerzésű vajra. A Lidl két nappal később rájuk licitált, és 25 százalékkal csökkentette két sajátmárkás vaja árát, valamint 21 százalékkal egy hazai vajét. A Penny lett a bronzérmes: ők is csökkentették egyes, általuk forgalmazott vajak árát: egy import termék 25 százalékkal lett olcsóbb, a többi 20 százalékkal.
Csökkent a nyerstej ára
A nagyobb mennyiségben előállított nyerstej miatt megnőtt a kínálat, ami a nyerstej árának csökkenéséhez vezetett. Illetve januárban számos beszállítói szerződésük lejárt, és most alacsonyabb beszerzési árakat értek el. A Penny folyamatosan tárgyal a beszállítóikkal a kedvezőbb beszerzési árakról.
Elképesztő emelkedés
A KSH szerint a vaj ára 2021. januárjához képest 2022. decemberére majdnem két és félszeresére emelkedett átlagban, vagyis például a 100 grammos, 80 százalékos zsírtartalmú vaj ára 332 forintról 797 forintra nőtt. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Kiemelt kép: Illusztráció/Archív