Megindult a munka a Keleti pályaudvaron, ahol új akadálymentes kapcsolat és mozgólépcső létesül az aluljáró és a vágányok között, illetve új mosdó és ügyfélcentrum kap helyet. Az átalakításra azért kerülhet sor, mert az Európai Unió fizet szinte mindent. Modernebb, komfortosabb lesz a Keleti.

Bontani kezdtek

Megkezdődött a Keleti Pályaudvar legendás lépcsősorának a lebontása. Ezzel vége egy korszaknak és hamarosan elkezdődik egy új akadálymentes, modern európaibb időszak a Keletiben is. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva tudod elolvasni.

Bontják a lépcsősort

Forrás: MÁV

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Szebb és jobb lesz

A Keleti metróból a vonatokhoz vezető aluljárószintjén új ügyfélcentrum és jegyautomaták kapnak helyet, a korábbi pénztár helyén. Lesznek új mozgólépcsők és új liftek kötik össze az aluljárószintet a vonatokkal. EZT IS OLVASD EL: Döbbenetesen sok pénzből épülnek vasútvonalak Budapest környékén, bemutatták a Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégiát

Új vécék

Új közforgalmú mosdókat alakítanak ki, az aluljáró általános esztétikai színvonala is megújul, csatlakozva a négyes metró idején megújult aluljárórészhez.

Így néz majd ki a lépcső

A látványterv forrása: MÁV

Akadálymentes közlekedés

A kulturált jegyváltási lehetőségeken túl a beruházás a metró felől a vonatok akadálymentes és lépcsőzés nélküli elérését is szolgálja majd. FONTOS: Kiemelt közérdekű beruházássá nyilvánította a kormány a Déli Körvasút fejlesztését

Van még tervben hasonló

A Budapest Fejlesztési Központ és a MÁV együttműködik a budapesti és elővárosi vasúti közlekedés megújításában, számos rövid, közép és hosszú távú terven dolgoznak – írja közösségi oldalán Vitézy Dávid a Budapesti Fejlesztési Központ igazgatója. IDE KAPCSOLÓDIK: Indul két lepattant agglomerációs vasútvonal felújítása, ha kész lesz, nagyon fogod szeretni

Így néz majd ki az aluljárószint

A látványterv forrása: MÁV

Egy évig tart a munka

Mint fogalmazott: A Keleti pályaudvar jelenlegi átalakítása a rövidebb távú intézkedések közé tartozik: 11 hónapig tartó munka vette most kezdetét Keleti aluljárószintjének teljes megújítására.

Nagyrész Brüsszel fizeti a számlát

A beruházást a MÁV a Budapest Fejlesztési Központtal együttműködésben készítette elő, a beruházást az Európai Unió Kohéziós Alapja társfinanszírozza. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva tudod elolvasni.

Látványtervek és friss fotók: MÁV