Az Aldi és a Lidl után a Spar is nagy lépésre szánta el magát. Promóciót indítanak, aminek köszönhetően ettől a héttől, terméktől függően 5 és 39 százalékkal lesznek olcsóbbak a náluk kapható áruk.
Több mint 25 százalékkal kerülnek többe a termékek
Februárban 25,4 százalékos drágulást mértek, azon belül az élelmiszerek 43,4 százalékkal kerültek többe, mint egy évvel korábban. A Lidl Magyarország március 6-tól, hétfőtől jelentős mértékben és tartósan csökkentette a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát – ezt a boltlánc vállalati kommunikációs cégvezetője közölte, ahogy arról mi is beszámoltunk. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Akár 25 százalékkal is csökken az ár
Az indoklás szerint a „Lidl Magyarország mindent megtesz, hogy vásárlói számára a legjobb árakat tudja biztosítani”. Az intézkedésnek köszönhetően a sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken.
Kitört az ár-harc
A trappista árának csökkentése március elejére nyúlik vissza. Március 1-jén ugyanis az Aldi Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy nemcsak az Aldi járt el így, hanem a CBA is, csak ők nem verték nagydobra. Ezek után borítékolható volt, hogy a Lidl Magyarország sem marad ki a sorból.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Nagy lépésre szánta el magát a SPAR is
Az elmúlt egy-két hétben megfigyelhető, hogy több termék árát mérsékelték a kiskereskedelmi láncok. Az Index pedig úgy értesült, hogy a szektor legnagyobb hazai foglalkoztatója, a mintegy 14,5 ezer embernek munkát adó SPAR Magyarország Kft. is nagy lépésre szánta el magát.
Céljuk, hogy ők is megkönnyítsék a bevásárlást
A bicskei központtal működő vállalat értékelése szerint eddig is igyekeztek a lehető legkedvezőbb árú kínálattal és változatos akciókkal megkönnyíteni a bevásárlást.
Árzuhanás promóciót indítottak
Mostantól az áruházlánc még nagyobb fokozatra kapcsol, és az Árzuhanás promóció keretében hetente megjelenő terméklistáinak csökkenő áraival teszi vonzóbbá kínálatát a SPAR és INTERSPAR áruházakban. Az árcsökkenés mértéke a promócióban ettől a héttől, terméktől függően 5 és 39 százalék között lesz – közölte a lap érdeklődésére a társaság.
Minden hétfőn konkrét terméklista
A lépés hátteréről megtudták, hogy a SPAR szakemberei folyamatosan felülvizsgálják az árakat, melynek eredményeként az Árzuhanás promóció keretein belül hetente újabb és újabb termékek ára csökken az áruházaikban. Minden hétfőn konkrét terméklista jelenik meg, feltüntetve az árcsökkenés mértékét.
Mától már több termék is olcsóbb
Előfordulhat, hogy a már listán szereplő termékek ára később még tovább csökken, így érdemes hetente akár többször is átnézni a jegyzéket. Az Index információi szerint ennek szellemében, március 13., hétfőtől ennyivel olcsóbban lehet hozzájutni a promócióban részt vevő termékekhez:
- a kenyerek, kalácsok ára 13–39 százalékkal,
- a szalámik, sonkák, párizsik ára 5–21 százalékkal,
- a száraztészták ára 5–10 százalékkal,
- a rizsek ára 6–8 százalékkal,
- a tejfölök, UHT-tejek, joghurtok, kefirek és túrók ára 5–10 százalék közötti mértékben,
- egyes lisztek ára pedig 9 százalékkal csökken.
Több mint hatszáz áru lett olcsóbb
A mostani döntés előzménye, hogy a SPAR március 2-ától 16–36 százalékkal kínálja olcsóbban sajtválasztékának meghatározott cikkeit a Szédületes Akció keretein belül. Emellett a vállalat januárban több mint 600 vegyi áru és kozmetikai cikk fogyasztói árát csökkentette, elérve, hogy ezek ára a drogériákban kapható termékek áránál ne legyen magasabb.
Sok a segítség a vásárlóknak
A SPAR-nál úgy látják: a hetente csökkenő árakon túl az egyéb kedvezmények, akciók, hűség- és kuponajánlatok is segítenek abban, hogy vásárlóik minél kevesebbet költsenek, miközben továbbra is minőségi és zömében hazai forrásból származó termékek széles választékához jutnak hozzá. Túl a piros és a sárga címkés akciós termékeken, a mobilalkalmazás, a MySPAR tovább bővíti az elérhető kedvezmények körét, akárcsak a SuperShop-kártya használata. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Kiemelt kép: illusztráció