Ideiglenesen felfüggesztette a jegyértékesítést az 1-es metró állomásain a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a koronavírus-járvány elleni védekezés jegyében.
Egyre kevesebben váltottak jegyet
A társaság szerdai, az MTI-hez eljuttatott közleménye szerint az elmúlt időszakban egyre kevesebben váltottak jegyet az 1-es metróvonal állomásain dolgozó peronőröknél, mivel a szolgáltatást főképp a turisták veszik igénybe, akiknek a száma jelentősen csökkent a koronavírus-járvány miatt.
Csak érvényes jeggyel vehető igénybe
A most hozott átmeneti intézkedés ellenére a közösségi közlekedési szolgáltatás természetesen továbbra is csak érvényes jeggyel vagy bérlettel vehető igénybe, amelynek meglétét a jegyellenőrök folyamatosan ellenőrzik – hangsúlyozták.
Hirdetés
Csodálatosan felújított lakás Újbudán, az Etele Plaza és az MOL Campus közelében, nem messze a Duna-parttól. Alkalmi ár: 68,5 MFt. Készpénzes vásárló esetén alkuképes az ár! A részletekért kattints az alábbi képre!
Itt lehet jegyet venni
Mint írták: az intézkedés visszavonásáig a pénztárakban, az ügyfélközpontokban és a városszerte éjjel-nappal működő mintegy 370 jegyautomatából lehet jegyet vagy bérletet venni.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Nyomtatott változatban először 1907-ben jelent meg a Budapest és Környéke újság. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Okostelefonnal is lehet
Az okostelefont használó utasoknak azt javasolják, hogy fontolják meg a járvány alatt különösen biztonságos megoldást jelentő mobiljegy használatát.
Ilyen a BKK online felülete
A Budapesti Közlekedési Központ online felületeit érintő megújulási folyamat következő nagy lépéseként teljesen újjászületett a társaság weboldala, írtuk meg itt a BudapestKörnyéke.hu portálon még novemberben. Az új portál az eddigiekhez képest jóval áttekinthetőbb, praktikusabb, egyúttal nagyobb teret ad a képi tartalmaknak is. A mobil verzió kifejezetten az utazóknak készült, hogy minden fontos infó a zsebükben lehessen.
Utazástervezés könnyen
A portál egyik legfontosabb funkciója az utazástervezés, ezért a FUTÁR külön ablakban, rögtön a nyitóoldal felső részén lett elérhető. A látogatók néhány másodperc alatt, komolyabb navigálás nélkül is láthatják, hogy milyen közlekedési változásokra lehet számítani a fővárosban.

Logikus
Az új bkk.hu menürendszere a korábbi webes analitikai adatok alapján állt össze, ezért logikusabb, átláthatóbb, azaz sokkal könnyebb megtalálni a felhasználók szempontjából fontosabb információkat.
Minden egy helyen
A legkeresettebb szolgáltatások, a menetrend, az utazástervezés, az utazási információk, a jegy- és bérletárak, illetve a fővárost érintő legfontosabb fejlesztések átlátható felületen egy-egy kattintással elérhetők.
Mobilra tervezték
Az oldal tervezésekor figyelembe vették, hogy a felhasználók már nem asztali gépen, hanem egyre inkább mobil eszközökön keresik a számukra releváns információkat.
Kényelmes
A weboldal a reszponzív felépítésnek köszönhetően mostantól kényelmesebben használható telefonon, illetve bármilyen okoseszközön. Emellett az oldal teljesen akadálymentesített, így a látássérültek is könnyen használhatják.
Közös felület
A BKK célja az, hogy az új honlap ne csupán tájékoztató felület legyen, hanem a későbbiekben lehetőséget adjon arra is, hogy a közlekedésszakma képviselői és rajongói megvitathassák a főváros közlekedését érintő kérdéseket.
Nem volt szép
A Budapesti Közlekedési Központ a főváros egyik legnagyobb közszolgáltatója, azonban régi online felületei már nem reprezentálták megfelelően a társaság üzeneteit, a közösségi közlekedés presztízsét. Ezért a BKK 2020 elején elindította online felületeinek teljes megújítását.
Folyamatos megújulás
Első lépéseként a társaság Facebook-oldala változott meg alapjaiban: március óta új típusú, új hangvételű tartalmakkal találkoznak az oldal követői, illetve külön oldalra kerültek az aktuális forgalmi információk. Nyár óta aktívabbá vált a BKK Twitter, Instagram és Linkedin-oldala, nemrég pedig külön csatornát kapott Borsi Dávid, a BKK szóvivője ezzel is közvetlenebbé, személyesebbé téve a társaság kommunikációját.
Még nincs vége
A BudaPestkörnyéke.hu szerkesztőségének megküldött tájékoztatás szerint a társaság online kommunikációját érintő megújulás még nem ért véget. Hamarosan újabb csatornán szeretnék tájékoztatni ügyfeleinket a főváros közlekedését érintő legfontosabb aktualitásokról, háttérinformációkról. Ennek részleteiről később számol be a közlekedésszervező társaság.
Kiemelt kép: 1-es metró