Vasárnap késő este történt a szörnyű baleset. Két autó ütközött egymással, ketten a helyszínen életüket vesztették. Egy sérült életéért sokáig küzdöttek, de végül ő is elhunyt.
Így történt a baleset
Egy gépjármű Szeged irányába közlekedett vasárnap késő este az M5-ös autópályán. Kecskemétnél azonban átrepült a szalagkorlát felett, majd egy autónak ütközött. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Nagy baj történt
Két személy a baleset helyszínén meghalt. Ezen felül két sérültje volt a karambolnak. Közülük az egyik személy még az éjszaka folyamán elhunyt.
Egy fotó a helyszínről
Lezárták az autópálya egyik felét
Az M5-ös autópálya Budapest felé vezető oldalát lezárták a rendőrök a helyszínelés idejére. Az autósokat a 90-es kilométernél terelték le a sztrádáról. A helyszínelés azóta befejeződött, így ismét megnyitották az autópályát a főváros felé vezető oldalon.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Itt történt a baleset
Fekete hétvége
Szombat hajnalban Budapesten az Árpád hídon történt egy tragikus baleset. Egy útpadkának nekivágódó Mercedes elütött egy szabályosan haladó kerékpárost, majd egy BMW-nek ütközött. A Mercedes a feje tetején állt meg.
Hiába tekert a védett úton a kerékpáros
A balesetben életét vesztő kerékpáros a kijelölt kerékpárúton tekert, amely szalagkorláttal volt elválasztva az úttesttől. Azt, hogy a Mercedes miért ment neki a padkának, nem lehet tudni. A kerékpáros életéért hosszasan küzdöttek, ám a kórházba szállítást követően elhunyt.
Nagy sebességgel hajtott a balesetet okozó autós
Bár az Árpád hídon 70 km/h a legnagyobb megengedett sebesség, a Mercedes biztosan 100 km/h feletti tempóval közlekedett. A szalagkorlát 70 km/h-s sebességig biztosan megvédte volna a kerékpárost. Ezt Boncsér Sándor igazságügyi gépjármű szakértő mondta el az RTL híradó számára.
Erre lehet következtetni
Abból, hogy az autók 150 métert sodródtak a becsapódást követően, arra lehet következtetni, hogy 130-150 km/h-s sebességre volt szükség. A hatóságok halálos közúti baleset gondatlan okozása miatt eljárást indítottak. Az RTL úgy tudja, hogy vizsgálják, a két autó sofőrje egymással versenyzett-e.
Véget kel vetni az éjszakai autóversenyeknek a Hungária-körgyűrűn
A Magyar Közlekedési Klub sürgeti, hogy lépések történjenek annak érdekében, hogy megszűnjenek az éjszakai száguldozások a Hungária-körgyűrűn. Évek óta problémát jelent, hogy az éjszakai órákban, amikor kisebb a forgalom, autósok és motorosok szélsőséges rétege az utcán méri össze erejét. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Kiemelt kép: A baleset helyszínén készült fotó – Forrás: MTI/Donka Ferenc