Folyamatos toborzást tart a BKK a jegyellenőri és utaskoordinátori pozíciókra. A rugalmas munkavégzés ígérete mellett egy jegyellenőr havonta 385 000 forintot kaphat, akár végzettség nélkül is. Ugyanakkor érdemes végiggondolni, hogy vállalni kell a munkával együtt járó kellemetlenségeket is, már ami például a büntetések kiszabását illeti.  

Biztató mondatok

„Fontos számodra a kiszámítható munkaidő, a stabilitás, a korrekt bérezés és juttatási csomag? Csatlakozz hozzánk, és érezd Budapest pulzusát! Várunk csapatunkba!” – ezekkel a mondatokkal toboroz jegyellenőrző és utaskoordinátor pozícióba embereket a BKK. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Atrocitások és huzat

A jegyellenőri munkakör sokszor jár atrocitásokkal. Előfordul, hogy a huzatban kell ügyelni és ellenőrizni az utasok jegyeit, és az sem ritka, ha olyan kellemetlen szituációkat is meg kell oldani, mint amikor valakit meg kell büntetni.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Több munkakör is képben

A BKK karrier honlapján a jegyellenőrző és utaskoordinátor pozíciók közé tartozik a jegyellenőr, utaskoordinátor és külön a hév-jegyellenőr.

Elég a nyolc általános

A jegyellenőr és utaskoordinátor pozíció között a munkakör betöltésének elvárásai között nincs eltérés, egyikhez sem szükséges középfokú végzettség. Ez azt jelenti, hogy már 8 általánossal betölthető a pozíció, és az előzetes szakmai tapasztalat sem feltétel.

Elvárás a büntetlen előélet

Elvárások között szerepel még a több-műszakos beosztás vállalása, melyet műszakpótlékkal díjaznak, a jó kommunikációs készség és a problémás helyzetek könnyed kezelése, valamint a büntetlen előélet. Az angol nyelvtudás szintén előnyt jelent mind a két munka esetén, de nem elvárás.

A jegyellenőr büntetéseket is kiszab

A két pozíció között alapvetően az a különbség, hogy a jegyellenőr feladatai között szerepel a pótdíjak kiszabása is amellett, hogy segítőkészen és udvariasan tájékoztatja az utasokat és segíti és ellenőrzi a szabályos közlekedésüket. Az utaskoordinátor nem szabhat ki pótdíjat, azonban ellenőrzi a jegyek és bérletek érvényességét, és segíti az utasokat.

Különbség a fizetésben  

Ez ugyan apróságnak tűnik, mégis számít, mert fizetésben is láthatunk némi differenciát. A jegyellenőr kezdő fizetése bruttó 385 000 forint, míg az utaskoordinátori pozíció kezdő fizetése bruttó 375 000 forintot vihet haza – írta meg a Pénzcentrum.

Toboroz a posta is

A BudaPestkörnyéke.hu írt arról a napokban, hogy erőteljes munkaerő toborzásba kezdett a Magyar Posta. A tapasztalatok alapján egyre nehezebben találnak postásokat és futárokat a munkakörök betöltésére, így a jó fizetés mellé még különböző bónuszokat is ígér a cég a jelentkezőknek.

Kézbesítőket, futárokat keresnek

A Magyar Posta a toborzó oldalakon a legtöbb hirdetésnél kézbesítő és futár állásokra várja a jelentkezőket. Az állások nagy része csak a 8 általános iskolát várja el végzettségként, a legjobb eshetőség esetén, egy autóval rendelkező futárnak, a téli szezonban – ilyenkor több a csomag – bruttó 450 ezer feletti kereseti lehet. Míg egy biciklis futárnak bruttó 360 000 forintot kínálnak. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: illusztráció. Fotó: archív