Kisiklott egy tehervonat egyik kocsija csütörtök hajnalban Miskolc és Nyékládháza között, a várhatóan több napig tartó helyreállításig egy vágányon szünetel a forgalom – közölte a Mávinform.
Nem vette észre
A vagon kisiklását a mozdonyvezető valószínűleg nem észlelte, ezért öt és fél kilométeren mintegy kilencezer betonaljat, útátjárók burkolati elemeit és Nyékládházán egy váltót rongált meg a szerelvényben továbbhaladó, de a sínek mellett futó kocsi. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Késések
A személyvonatok menetideje 5-10, csúcsidőben 10-20 perccel növekedhet. A forgalmat átszervezik, egyes vonatok rövidebb útvonalon közlekedhetnek vagy kimaradhatnak.
Hirdetés
Kimaradó járatok
Nem közlekedik például a Miskolcról 13.56-kor Füzesabonyba induló személyvonat, utasai a következő, a Miskolcról 14.33-kor továbbinduló személyvonattal utazhatnak Füzesabony felé – ismertették.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Nyomtatott változatban először 1907-ben jelent meg a Budapest és Környéke újság. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Átépítések, jelentős változások más vonalon is
A Budapest–Lajosmizse–Kecskemét vonalon jelentős változások lesznek augusztus 22-től 28-ig a Nyugati pályaudvar 17-es vágány melletti peronépítés, valamint a Kőbánya-Kispest és Dabas között végzett pályakarbantartás miatt. Kispesten átépítik a Katona József utcai vasúti átjárót is, ezért azt lezárják a közúti forgalom elől augusztus 26-án 22 órától 30-án hajnali 4 óráig. További részleteket ide kattintva ismersz meg.
Közben a MÁV a vonatvezetőkkel is harcol
A MÁV-START szerint a mozdonyvezetők keresete 2016 óta több mint 60 százalékkal növekedett a tavalyi év végéig. Az idén év elején megvalósított 10 százalékos béremelés tovább növelte járandóságukat.
800 ezret keresnek
Ennek eredményeként a mozdonyvezetők a MÁV-csoporton belül és a teljes nemzetgazdaságban is kiemelkedő mértékű havi átlagkeresete meghaladja a 800 ezer forintot.
Sztrájk
A MÁV és a MÁV-START a szakszervezetekkel kötött megállapodások minden egyes pontját maradéktalanul betartotta és betartja, ezért a vasúttársaság a bírósághoz fordul, és kezdeményezi a sztrájk jogellenességének megállapítását.
Címlapfotó: Mávinform.