Péntek délután Rákos és Hatvan között biztosítóberendezési hiba miatt átmenetileg nem közlekedhetnek a vonatok, az érintett járatok várakozni kényszerülnek, a hatvani vonalon jelentősen hosszabb eljutási időre kell számítani.

Budapestről Gödöllő-Hatvan felé

  • Kőbánya felsőre, valamint Rákosra az újszászi vonal járataival utazhatnak, ezeken a helyeken átmenetileg az InterCityk is megállnak
  • Akadémiaújtelepre, Rákosligetre, Rákoscsaba-Újtelepre, Rákoscsabára és Pécelre a az Örs vezér teréről induló 169E busszal utazhatnak, melyen elfogadják a vonatjegyeket is.
  • Isaszegre a Pécelről induló pótlóbuszokkal juthatnak el
  • Gödöllőre, valamint azon túl a H8-as HÉV-vel utazhatnak, melyen elfogadják a vonatjegyeket
  • Gödöllőtől pótlóbusszal utazhatnak tovább Hatvanig

Hatvan-Gödöllő felől Budapestre

  • Hatvantól Pécelig pótlóbusszal utazhatnak
  • a főváros felé történő eljutáshoz Gödöllőtől a H8-as HÉV-et javasoljuk, melyen elfogadják a vonatjegyeket.
  • Péceltől a BKK 169E járatával utazhatnak az Örs vezér terére, ahonnan az M2-es metróval juthatnak el a Keleti pályaudvarra.
  • A 169E busz átmenetileg Akadémiaújtelepnél is megáll.

Volánbuszos eljutás 

A Volánbusz járatain is elfogadják a vasúti jegyeket Hatvan, Gödöllő térségében: 410, 411, 413, 414, 415, 422, 430, 440, 441, 412, 416, 424, 434, 1040, 1046

Felújított szakasz

“A Budapest–Hatvan vonalat 2017 telén kezdték el felújítani, a korszerűsített vonalat két éve, 2022 októberében adták át. A fejlesztés a Technológiai és Ipari Minisztérium (jogelőd: Innovációs és Technológiai Minisztérium) megbízásából, a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában, hazai és uniós forrásból valósul meg. A Keleti pályaudvar és Kőbánya felső vasútállomás közötti kivitelezést az R-KORD Kft. végezte nettó 9.790.835.721,-Ft értékben, a Rákos – Gödöllő vonalszakasz közötti vasúti pálya korszerűsítését a Strabag Vasútépítő Kft. és Belfry PE Kft. Konzorcium végezte nettó 62.267.583.106,-Ft értékben, a Gödöllő – Hatvan vasúti vonalszakasz pályaépítését és a kapcsolódó létesítmények korszerűsítését a Swietelsky Vasúttechnika Kft. végezte nettó 64.461.438. 136,-Ft összegben, a Rákos – Hatvan vonalszakasz biztosítóberendezési, távközlési és ETCS2 kivitelezési munkáit a GTS Ground Transportation System végezte nettó 23.795.393.663,-Ft összegben” – írta a felújítás után a MÁV. 

Kiemelt kép: illusztráció

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!