Fizetés nélkül maradtak a Pilisszentiváni Önkormányzat dolgozói közül azok, akiknek az OTP-nél van a számlájuk. Az önkormányzattól elment a pénz, de az alkalmazottakhoz nem érkezett meg, holott az azonnali utalás rendszerében törvényi kötelezettsége lenne a banknak azonnal utalni. A helyi jegyző szerint az OTP érdemben nem is válaszolt nekik.
Technikai hiba okozza a bajt
Nem kapták meg a fizetésüket a négynapos hosszúhétvégére a pilisszentiváni önkormányzat egyes dolgozói. Azok, akiknek az OTP-nél van a számlájuk. Tegnap technikai hiba okozott lassulást tegnap az OTP rendszerében. Akkora volt a baj, hogy külsős szakértőket is be kellett vetni. Hogy ez összefüggésben van-e a jelenséggel, amit nagypénteken Pilisszentiván jegyzője, dr. Peller György jelezett, azt nem tudni biztosan, de a jelek erre mutatnak – írja a Blikk. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva tudod elolvasni.
Pénz nélkül maradtak
A jegyző elmondta, hogy több munkatársuk, köztük ő is, pénz nélkül maradt a húsvéti négynapos hosszú hétvégén, de csak azok, akiknek az OTP-nél van a bankszámlájuk.
Csak az OTP-nél tapasztalták a hibát
Peller György, Pilisszentiván jegyzője pénteken délután elmondta, hogy a hiba olyannyira nem hárult el, hogy a tegnap elutalt fizetések csak azon alkalmazottakhoz jutottak el, akik nem az OTP Banknál vezetik a számlájukat.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Innét eltűnt, oda nem érkezett meg
„A teljes elutalt összeg, azaz mindenki fizetése eltűnt, levonódott az önkormányzat számlájáról. Az alkalmazottainkhoz – akik az OTP Banknál vannak – azonban nem érkezett meg a fizetésük. Így vagyok ezzel jómagam is, pedig azonnali utalás van, tehát elvileg az utalás után pár másodperccel rajta kellett volna lennie a pénzünknek a számlánkon, de mindezidáig nem történt meg.” – magyarázza a jegyző.
Bevásárolni mentek volna
Hozzátette: az önkormányzat alkalmazottait nagyon rosszul érintette, hogy pont a hosszú hétvége előtt nem tudtak elmenni bevásárolni, mert nem jött meg a fizetésük.
Nem válaszolt érdemben az OTP
„Sokan az utolsó pillanatra halasztották a bevásárlást, mert szerették volna megvárni a fizetést, emiatt mi is igyekeztünk már délelőtt utalni. Akik más banknál és nem az OTP-nél vezetik a számlájukat, gond nélkül megkapták a fizetésüket, de a többiek nem!” – magyarázza felháborodva jegyző, aki természetesen még a tegnapi nap folyamán jelezte a pénzügyi osztály vezetőjével együtt a problémát az OTP Bank felé, de nem kaptak megnyugtató választ.
Dolgoznak a hiba elhárításán
„Tegnap is és ma is felhívtuk a bankot, de mindkét alkalommal azt a választ kaptuk, hogy dolgoznak a hiba elhárításán, nem tudják, hogy mi lehet a hiba forrása. Amikor arra kértük őket, hogy jelezzék felénk, ha megoldódik a probléma annyit mondtak, hogy ezt nem tudják megtenni, érdeklődjünk rendszeresen, illetve nézzük a számlánkat.” – mondja szomorúan dr. Peller György, aki erre bíztatta a Pilisszentiváni Önkormányzat többi alkalmazottját is, aki reménykedve várják, hogy egyszer csak csipog a telefonok és megérkezik a pénzük.
Nagypénteken is problémás az OTP rendszere
A Blikk pénteken felhívta az OTP Bank információs számát, ahol annyit közöltek, hogy továbbra is dolgoznak a hiba elhárításán.
Élesedett és ciki lett
Februárban az Erste Bank is megszívta a modern technikát. Kiélesítették a nagy dirrel-durral reklámozott George nevezetű, az Erste következő generációs online banki felületét. Az alkalmazás sok mindent ígért, láthatóan rengeteget költöttek a reklámozására is, a probléma csak az, hogy nem megfelelően működött napokig a szolgáltatás. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva tudod elolvasni.
Kiemelt kép: illusztráció