Egyre nagyobb a káosz a MÁV székesfehérvári vonalán. Amint arról korábban beszámoltunk, műszaki hiba miatt nem járnak a vonatok. Lázár János szerdán felmentette a vasúttársaság két vezérigató-helyettesét.
Torlódnak a vonatok
„Csütörtökön reggel negyed 9-től nem működik a biztosítóberendezés Székesfehérvár állomáson, a vonatok várakozásra kényszerülnek, a kapcsolódó vasútvonalakon torlódnak a vonatok” – írta ma reggel a MÁV közösségi oldalán.
Felborult a menetrend
A vasúttársaság szerint a Székesfehérvár állomást érintő vonalakon 30-60 perccel megnőhet a menetidő, járatkimaradásokra is számítani kell. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!
Visszafordították a vonatokat
A MÁV nemrég közzétette a Forgalmi változásokat. Az utasok a Facebookon háborognak, van aki azt írja, már 120 percet késik a vonata. Egyes bejegyzések szerint már 1-2 vonat elindult, a MÁV közösségi oldalán található információk szerint több járatot visszafordítottak.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Így járnak a vonatok
- a székesfehérvári elővárosi vonatok Gárdonyból fordulnak vissza Budapest felé.
- az észak- és dél-balatoni vonalon 60-120 perces késésekre kell számítani.
- a Székesfehérvár-Pusztaszabolcs és a Székesfehérvár-Komárom vonalon egyes vonatok helyett pótlóbusz közlekedik.
Őrjöngenek az utasok
„G43-ról mindenkit leszedtek Gárdonyban, hogy közelről végignézhessük a fehérvári „csatlakozásaink” áthaladását” – írja az egyik utas. „Ma kit rúg ki a miniszter?” – teszi fel a kérdést egy másik várakozó utas.
Kirúgtak két vezetőt
Tegnap írtunk arról, hogy Lázár János elmentette a vasúttársaság pályaműködtetésért felelős, illetve a gazdasági vezérigazgató-helyettesét. A döntés háttérében a Budapest-Győr-Hegyeshalom 1-es fővonalon bevezetett kényszerű sebességkorlátozás áll.
Lázár János kiborult
A két régi MÁV-os vezető Virág István pályaműködtetési vezérigazgató-helyettes és Bádonfainé Szikszay Erzsébet gazdasági vezérigazgató-helyettes felmentése azért nem meglepetés, mert a miniszter a héten már odaszólt a MÁV vezetésének.
„Tegye le a lantot”
„Aki egy nyolcszázmilliárd forintos kasszában nem talál meg 32 milliárd forintot most, amivel majd később elszámolunk, az tegye le a lantot” – mondta a miniszter a sebességkorlátozással kapcsolatban. Majd hozzátette: A MÁV vezetői ne okoskodjanak, hanem csinálják azt, amire utasítottam őket.
Nem csak ők távoznak
Csepreghy Nándor miniszterhelyettes arról beszélt, hogy nem csak nekik kellett távozniuk – és nem is csak a MÁV-tól, hanem a minisztériumból is felmentettek embereket.
Bezárások
A vasúttársaság nyáron 10 mellékvonalát zárta be, Lázár János nyáron már elnézést is kért az utasoktól a balesetekért és késésekért.
Bécs elérhetetlen?
A BudaPestkörnyéke.hu számolt be arról, hogy miközben a Magyarország közlekedéséért felelős miniszter azzal haknizik, hogy mi sem maradunk ki a vasút második fénykorából és hamarosan utolérjük Ausztriát, Bécset hamarosan nem hogy utolérni, hanem elérni sem lehet vonattal – írta Facebook-posztjában a Közlekedő Tömeg. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!
Kiemelt kép: illusztráció