Eleinte úgy tűnt, sikerült jobb belátásra bírni a renitens utasokat, ám a felszállás után további problémák merültek fel.
Már a felszállás előtt probléma adódott
A február 17-én pénteken reggel Budapestről Stockholmba induló gépen három utas még a felszállást megelőzően hangoskodni kezdett. Zavarták a személyzetet abban, hogy ellássák a feladatukat. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
El akarták torlaszolni a vészkijáratot
A renitens utasok csomagjaikkal megkísérelték eltorlaszolni a vészkijáratot, írta meg a 24.hu. A Wizz Air szabályzatával azonban ez szöges ellentétben álló magatartás. A személyzet gyorsan közbelépett, és úgy tűnt, hogy lecsillapodtak a kedélyek.
Felszállt a gép
A repülőgép végül fel is szállt, ám ekkor újabb bonyodalmak kezdődtek. A három utas megpróbált rágyújtani annak ellenére, hogy a repülőgépen ez kifejezetten tilos. Más utasokat is zavart a trió a viselkedésével.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Sértegették a személyzetet
A problémás utasok még a személyzetet is sértegették. Ők erre reagálva szóltak a svéd hatóságoknak. A trió egyik tagját bilincsre verve vitték el a landolást követően.
Ezek is érdekelhetnek!
- Tarthatatlan állapotok a parkolás kapcsán Budán: összefog az MSZP és a Fidesz, hogy rendezzék a helyzetet?
- Csak a szerencsén múlt, hogy nem történt tömegbaleset – telibe trafálta a villanyoszlopot egy Toyota Yaris a Szentendrei úton
- Börtönt kérnek a büntetőfékezőre, sokba kerülhet az idegbeteg sofőrnek a meggondolatlan manőver – VIDEÓVAL!
Némi fennakadást okozott az incidens
A gépen tartózkodó utasok számára további kellemetlenséget jelentett, hogy nem hagyhatták el a menetrend szerinti időben a gépet. Erre csak 10 perccel később nyílt lehetőségük.
A légitársaság elnézést kért
A Wizz Air az esetleges kellemetlenség miatt elnézést kért az érintett utasoktól. Közleményükben hangsúlyozták, hogy számukra mindig az utasok és a személyzet biztonsága a legfontosabb.
Zéró tolerancia
A légitársaság az “agresszió minden formájával szemben zéró toleranciát alkalmaz”, írták. Ez vonatkozik a verbális és a tettleges agresszióra is. Ha ilyen eset történik, az ellen minden esetben fellépnek.
Nemzeti versenyhatóság eljárást indítottak a Wizz Airrel szemben
Kapcsolódó hír, hogy a légitársaság jegyértékesítési gyakorlata miatt eljárás indult. A feltételezések szerint bizonyos információkat elhallgat a Wizz Air vagy későn közöl az online felületein, amely az utasok döntése szempontjából fontos lenne. Ennek következtében sokan lehet, hogy inkább a drágább jegyet vásárolják meg.
Tavaly is volt már egy eljárás
2022-ben a kormányhivatallal gyűlt meg a baja a Wizz Airnek. A versenyhatósági eljárás következtében végül akkor fizetnie kellett a légitársaságnak bizonyos utasoknak. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Kiemelt kép: illusztráció – Forrás: archív