A solymáriak közül sokan örülhetnek: már csak pár hónap és megnyílik a helyi Lidl áruház. Meglehetősen nagy lesz az alapterülete, úgyhogy a Lidl-re várók kedvükre böngészhetnek majd a több száz tévéreklámokban is látható termék közül.

A Pemü szomszédságában épülő Lidl-lel kapcsolatban sok kérdés merült fel az utóbbi időben mindenkiben, ezért a helyi polgármesteri hivatal a céghez fordult, hogy a felmerülő kérdésekre választ kérjen – írja a Solymáronline.

A BudaPestkörnyéke.hu agglomerációs hírportál kiemelkedő látogatottsága felpörgeti az üzletet. A filmből ismert Üvegtigris büfének már segítettünk, a te vállalkozásodat is fellendítjük, hiszen minket olvasnak a vásárlóid! Klikk ide a részletekért!

A nyitásra vonatkozóan azt a választ adta a Lidl, hogy a teljes beruházás várhatóan 2019. február végén fog elkészülni. A Terstyánszky úti közúti csomópont aszfaltozási munkái pedig november végén, december elején fejeződnek be.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!

Az épülő áruházat többen túl magasnak gondolják, ezért megkérdezték, hogy mási is lesz-e ott? Erre azt válaszolták, hogy az ingatlanon csak Lidl áruház kivitelezési munkái folynak, melynek alapterülete kb. 1815 m2 lesz, sem emeleti szintje nem lesz, sem logisztikai központ nem épül.

Az új áruháznál lesz közúti csomópont és gyalogátkelőhely, balra pedig bekanyarodó sáv. A parkolás ingyenes lesz. Mint írta a Lidl: „A fizetős rendszert csak olyan helyeken szoktuk bevezetni, ahol azt tapasztaljuk, hogy a nem vásárlás céljából érkező autósok kiszorítják cégünk ügyfeleit, Solymáron erre nem kell számítani.”

Jó a reklám

A Lidl nagyon sokat fordít marketingre, reklámokra. A hirdetéseinek a központjában az az üzenet áll, hogy náluk mindent nagyon jó áron lehet kapni. A Facebookon sokan valósággal rá vannak cuppanva a bolthálózatra, és több helyen is szó szerint ilyen áruházat követelnek az ott lakók. Láthatóan a cég marketingesei kiválóan végzik a dolgukat.

Kiemelt kép: illusztráció