Egész Budakeszi áll Budapest irányába, az MO-on kialakult dugó miatt sokan próbálnak Budakeszin keresztül Budapestre jutni. Az M0-ás nyugati szektorának építése miatt összehívott lakossági fórumon pont az ilyen helyzetektől féltek.

A Budakeszi Hír Facebook oldalára felkerült bejegyzés és videó szerint aki csak teheti kerülje el az M0-ást és Budakeszit is.

A BudaPestkörnyéke.hu agglomerációs hírportál havi 300 ezres olvasottsága nagyon felpörgeti a bizniszt. Az Üvegtigrisnek már segítettünk, a te üzletedet is fellendítjük, hiszen minket olvasnak a vásárlóid! Klikk ide a részletekért!

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Burkolatjavítási munkák során lezárták az M0-s autóút halásztelki csomópontjának M1-es autópálya irányába tartó felhajtó ágát, illetve az M0-s autóútról a II. Rákóczi Ferenc utcára, Halásztelek irányába tartó sávot.

A közlekedők a munkálatok ideje alatt a halásztelki csomópontnál az M0-s autóútról csak Csepel irányába hajthatnak le, a csomópontban az M0-s autóút M1-es autópálya felé vezető oldalára nem hajthatnak fel a közlekedők a II. Rákóczi Ferenc utca felől. Halásztelek az Auchan körforgalmon keresztül lesz megközelíthető – írja a helyi lap.

Az M0-ás építése kapcsán hasonló helyzetektől félnek

Néhány napja megírtuk itt a BudaPestkörnyéke.hu agglomerációs hírportálon, hogy az M0-ás tervezett bővítése miatt összehívott lakossági fórumon Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Budakeszi polgármestere elmondta, hogy Budakeszin olyan nagy a forgalom, hogy egyszerűen élhetetlen a helyzet, ezt pedig meg kell valahogy oldani. Az eddigi tanulmányok alapján Budakeszi közlekedését 50 százalékkal könnyítené az M0-ás nyugati szektorának megépítése – mondta a polgármester.

Egy korábbi felszólaló arról beszélt, hogy a jelenleg tervek két lehajtóval számolnak. Az egyik a Nagykovácsi, a másik a Hidegkúti úton lenne. Sokan attól tartanak, hogy a Hidegkúti útra ezzel jelentős új forgalom terelődhet, másrészt egy sztráda lezárással járó baleset esetén csak a Hidegkúti út tudna menekülőútként funkcionálni.

Vagyis olyan helyzet kialakulásától tartanak, amilyen pénteken is létrejött, sokan az M0-ás helyett menekülő utakat keresnek, ezzel pedig még nagyobb dugók alakulnak ki az amúgy is forgalmas agglomerációs utakon.

Az M0-ás bővítésével foglalkozó cikkeinket itt lehet elolvasni:

M0-ás nyugati szektor: Nincs ideális, csak optimális nyomvonal

Az M0-ás nyugati szektorának terve több embert kiborított

Kiemelt kép: Facebook/Budakeszi Hír